Wednesday, May 4, 2011

1 Mei dan kisah sebaliknya...

Sebenarnya cuti 1 Mei gua takde pergi kemana-mana pun,cuma gua nak ceritakan apa yang berlaku pada gua pada hari pekerja.

Disebabkan gua tidak mempunyai pekerjaan maka pada cuti umum itu gua hanya rilek tanpa melakukan banyak aktiviti berat.Gua agak kecewa sebab tak dapat untuk turut bersama memeriahkan satu event yang bagi gua sangat bersejarah kepada semua rockers.Mana tak gua cakap bersejarah,Wings beraksi di Istana Budaya diiringi oleh okestra kebangsaan.Seumur hidup gua,belum pernah gua dengar band Malaysia buat show sekali dengan okestra.Ni first time beb.Tapi malangnya gua tak dapat pergi sebab gua takde duit.

Kalau band rock gabung dengan okestra,Metallica punya show antara favourite gua.Kalau rock combine dengan okestra memang terbaikkk...Disebabkan gua tak dapat pergi ke Istana Budaya maka gua takkan komen lebih lanjut pasal konsert Opera Hidup.Cuba cari di google untuk berita selanjutnya.

Ni antara video Metallica dan orkestra yang bagi gua cukup rasa...





No comments: