Monday, May 9, 2011

Friends For Life

Semalam masa gua tengok Man U lawan Chelsea,baru satart lebih kurang 36 saat Man U dah score.Dalam hati gua,ni macam fixed game je.Sepanjang penglibatan gua dalam pertaruhan pertandinan bola sepak,kalau ada pasukan yang score sebelum minit pertama,mungkin perlawanan ni telah di atur atau lagi senang,game dah di bayar.Separuh masa pertama berakhir dengan jaringan 2-0, Manchester United mendahului hasil jaringan Chicharito dan Vidic.

Dari satu sudut lain,dari sudut perlawanan bola sepak,perlawanan malam tadi boleh di anggap menarik walaupun pasukan Setan Merah di depan pada awal permainan.Chelsea masih tidak putus asa dan terus menyerang kubu MU dan hasilnya jaringan sagu hati oleh Lampard.MU memang berhak untuk menang perlawanan malam tadi.




Gambar-gambar penuh ceria Sir Alex Feruson.

[Titik].

Pembelajaran gua kat Puspatri gua rasa tinggal lagi sebulan dan bulan depan akan berakhir satu lagi episod pembelajaran dalam hidup gua.Hari ni gua habis lagi satu sesi iaitu sesi TQM.TQM atau singkatan dari Total Quality Management.Ni merupakan salah satu modul yang terkandung dalam sesi pembelajaran gua.

Masa modul ni berlangsung,gua bersama yang lain telah di ajar oleh trainer kami iaitu En Helmi,sebuah lagu.Kat bawah ni lagunya.Kita layan dulu.



Setiap hari sebelum balik gua dengan yang lain akan di suruh nyanyi lagu ni.Cuba lu hayati lagu ni.Kadang-kadan boleh touching sendiri.Trainer yang conduct modul ni memang sempoi.Banyak yang gua belajar dari dia sebab dia memang agak pandai dan banyak pengalaman.

Seperti kata orang-orang tua,setiap pertemuan pasti ada perpisahan dan hari ini terbukti kesahihan kata-kata orang tua-tua dulu.Tadi sebelum mengakhiri modul,sekali lagi kami menyanyikan lagu "Amigos Para Siempre" buat kali terakhirnya.

Salute untuk En Helmy....

[Titik].

No comments: