Wednesday, May 25, 2011

Until the end

Pertapaan gua kali ini dah nak sampai ke penghujung.Langkah yang perlu gua aturkan sekarang adalah tempat di mana gua boleh pakai segala ilmu yang gua dapat sewaktu gua bertapa di celahan kawasan perkilangan.Sampai saat ini,gua masih belum dapat lagi tempat untuk gua perguna pakai ilmu yang telah gua pelajari dari beberapa orang guru yang gua agak lagi pandai dari gua.Mau taknya,kalau gua lagi pandai dari diorang,baik gua jadi guru.

Setakat ini,gua cukup puas hati dengan apa yang gua dapat dari tempat pertapaan gua.Yang tinggal hanyalah seseorang yang percaya dengan kebolehan gua untuk menakluki dunia.

Kini, gua hanya menghitung hari untuk menghabiskan sisa waktu pertapaan gua di sini.Bak kata Pak Tam,"Tiada penamat bagi seseorang melainkan mati.Penghujung biasanya permulaan untuk sesuatu...."

Dayak sipemburu Setan Hitam: Baru tahu sikit dah nak berlagak...Apa pun tak boleh...

No comments: