Monday, February 15, 2010

L.I.S (part 2)

Kadang-kadang bila gua duduk sorang diri,gua rasa hidup gua ni boleh tahan jugak dia punya miserable.Nak kata gua budak baik,tak jugak.Nak kata gua jahat,mungkin sesetengah orang je yang setuju.

Gua memang jenis orang yang tak berapa suka nak ingat kisah-kisah lampau.Bagi gua yang dah lalu tu biarkan ia berlalu sebab kalau nak menyesal benda yang dah berlalu pun tak guna jugak.Nama pun benda yang dah lepas.Orang tua-tua siap cakap,benda yamg dah lepas tak usah di kenang.Jadi gua ambil bulat-bulat apa yang orang tua-tua cakap.

Memang gua akui,walau se-miserable mana pun hidup gua,gua kena teruskan jugak."Life must go on" bak kata orang jawa.Walaupun kadang-kadang hidup ni dikelilingi orang yang hanya berlakon,nak buat macam mana.Life memang suck!!

Layan je lagu kat bawah ni...



p/s: Gua dah kene pecat dari jadi Bookie.Gua betting asyik tak kene je.Tu pasal la diorang sack gua.Diorang bagi gua cuti seminggu sebelum gua mulakan balik tugas gua sebagai Penganalisa Bola Sepak(Full-Time)

No comments: