Wednesday, February 10, 2010

Interview

First time gua dapat soalan berbunyi,"Awak dah makan ke belum?"

"Dah Encik"jawab gua dengan tenang.

"Lauk ape?"soal si peng-interview.

Gua rasa macam malas nak jawab soalan peng-interview ni.Gua buat rilek-rilek je.

"Aih...makan apa pun tak tau?"tanya peng-interview ni.

"Makan ayam,lepas tu ada sambal belacan sikit dengan kangkung goreng.Pergh...terangkat."jawab gua.

Tak pernah di buat orang bila masuk bilik interview tanya dah makan ke belum.Awek gua pun tak pernah tanya gua dah makan ke belum.

Interview berjalan dengan lancar,dan harap-harap akan membuahkan hasil.

p/s: sebenarnya masa gua jawab makan apa,gua hanya jawab makan ayam.Hehehe.Selebihnya gua saja-saja tambah.

1 comment:

farysaSINSabell said...

http://arts.anu.edu.au/suarsos/

Bro, try ushar link yg aku bg ni...
Bnyk info...