Friday, February 12, 2010

Dari semalam bende ni....

Malam tadi gua rilek-rilek sambil ber-teka-teki pasukan bola sepak mana yang akan menang dalam perlawanan bola sepak hujung minggu ni.Mula-mula gua tengok game Chelsea...dalam hati gua terus cakap,confirm Chelsea menang.

Gua bukak blog pak cik ni.Gua tengok ada banyak video yang pak cik ni letak.Jadi gua klik satu kasi bukak.Vide tu same dengan video yang gua bukak kat blog pak cik tu.



Lepas tu gua bukak yang ni plak.



Ok jugak lagu ni.Walaupun gua tak paham sepatah haram pun diorang nyanyi apa,tapi lagu ni memang layan.Sambil gua layan lagu Jepun ni,telinga gua rasa macam nak dengar lagu Greenday yang baru.Jadi gua bukak video ni.



Dari semalam gua layan 2 lagu ni je.Sesekali dengar Metallica - The Unforgiven II dalam mode repeat sampai lebam.Gua memang tak suka dengar lagu banyak-banyak.Tak feel.Biar sampai ber-nanah telinga dengar lagu yang sama je tiap hari.

No comments: