Friday, January 1, 2010

Goodbye 2009 and warm fucking welcome to 2010

No money,no job,no sex,no drug,no alcohol and it just rock n roll,mate(say it using British ascent)...

Permulaan untuk 2010 gua yang boleh dikatakan suck.Tapi gua peduli apa.Ini baru permulaan.Bak kata pepatah,"hero mesti kalah dulu".Gua tak tau sapa yang bagi quote ni tapi gua rasa gua nak pakai untuk hari ni.Permulaan untuk tahun 2010.

Lagi pun hari ni birthday mak gua.Jadi gua dengan adik beradik gua telah merancang satu suprise untuk mak gua.Harap-harap mak gua tak kena heart attack dah.

Azam gua untuk 2010 ni,KEEP IT REAL!!!

Tahun yang sangat di nanti-natikan oleh gua.Mungkin tahun ni menjadi tahun yang bersejarah untuk gua ataupun sebaliknya.Tapi harap-harap apa yang gua dah rancang sepanjang tahun 2009,menjadi.Lagi sekali,keep it real,dude...

Once again,

No money,no job,no drug and I'm fucking flat broke...

This is truly fucking new year.SHIT.

No comments: