Saturday, December 26, 2009

Last Day

Gua ingat kejap lagi gua dah nak siap-siap kemas gua punya barang kat opis.Lepas kemas-kemas barang,gua ingat nak terus gerak pegi department mane yang patut pastu mintak cop diorang.Keje kat sini pun ada buat clearence ke.Gua ingat masa gua study kat ITM je ada buat clearence bila lu nak blah atau pun lu dah grad.

Tapi takpe.Semua benda tu gua akan buat jugak.Gua tak nak nama gua di black listkan kat company ni.Mana tau satu ari nanti gua nak kerja semula kat company ni tapi untuk position lain.

p/s : terima kasih untuk semua yang pernah berada di sekeliling gua selama mana gua berada kat sini.Kalau lu orang macam ada rasa rindu kat gua,tutup mata,sebut nama gua 3 kali.Insyaallah akan terubat rasa rindu tu.Hehehehe.

2 comments:

..PeaRL'z.. said...

Haikal.. Haikal.. Haikal....!!!
Da tutup mate da ni..??
x terubat pong..?? akkaka..
baru start keje ari ni kite org da winduu..

p/s: nape la ko x bwak balek prezen ko..?? saje jek ekk nk ctg sini smule eh..?? ekekkeke.. =P

Ian Mchaikal said...

jangan main sebut je...
feel it...
hahaha...
mesti boleh punye...
yakin boleh!!!