Wednesday, January 6, 2010

Jangan sampai...

Gua harap-harap besok duit gua masok sepertimana yang dijanjikan.Gua dah stand-by C4 dalam 4 biji kat rumah gua.Agak-agak duit gua tak masok dalam akaun besok,gua akan try sedaya upaya untuk pasang C4 yang gua dah beli kat Pak cik Putin tadi siang.

Kat mana gua nak pasang C4 tu?Bab yang tu gua tak boleh kasi tau dengan orang lain.Nanti kantol la.Kalau dah kantol,konpem gua kene tangkap punya.Jadi gua tak boleh kasi tau lain orang.Baru rahsia namanya.

Yang cakap dengan gua,duit gua masuk 7 ari bulan tu pun melayu.Melayu,melayu jugak beb.Poket gua dah kemarau habis dah ni.Waiting list untuk kegunaan duit pun dah beratur panjang ni.Jangan sampai tak masuk pulak besok.Tangan gua pun dah gatal nak call Osama Bin Laden,try tanye mana tau dia ada contact pengebom berani mati yang bekerja kat tempat gua dulu.

No comments: