Wednesday, January 20, 2010

L.I.S

L.I.S = Life is suck!!!

Petang tadi gua rilek-rilek kat rumah sambil layan cerita The Notebook.Habis dari layan movie,gua terpikir satu benda. Alangkah baiknya kalau perjalanan hidup gua atau kisah percintaan gua ala-ala macam cerita The Notebook.

Gua memang perasan...

Kalau tak dapat macam cerita The Notebook pun takpe lah,macam cerita A Lot Like Love pun ok jugak pe.Lepas tu,agak-agak kalau awek gua mintak clash atau gua dengan dia gadoh,gua nak cari doktor yang boleh erase memori gua.Lepas tu gua nak suroh doktor tu erase semua memori yang ada dalam otak gua.Pergh....baru dramatik.Tapi...dah macam cerita Eternal Sunshine of The Spotless Mind.

Gua memang mudah terpengaruh dengan cerita-cerita orang putih...SHIT!!!

Gua target sebelum habis tahun 2010 ni,gua dah jejak kaki kat New Zealand.Rasa-rasa lu orang masuk akal tak target ni??

No comments: