Thursday, December 10, 2009

Ulasan

Terus terang gua cakap dengan lu,kalau gua dengar lagu mesti ada satu lagu rock dalam playlist gua.Yeah, rock.Sebab lu takkan jadi rockers kalau lu tak dengar lagu rock.Gua rockers.Jadi,semalam gua dengar lagu tapi takde satu lagu rock pun dalam playlist gua.What the fuck!!Tapi gua bukannya nak cerita pasal fundamental of rock.Cuma gua nak ulas pasal lagu Taylor Swift yang gua dengar semalam.

List:
1) Love Story
2) Crazier
3) Our Song
4) You Belong With Me
5) A Place In This World

Keseluruhan,lagu-lagu minah ni memang senang di dengar(easy-listening),catchy,sedikit sentuhan country,sikit folk.Jadi daripada 5 bintang,aku akan bagi 4 bintang.Memang tak rugi bila gua buang masa dengar lagu minah ni.

p/s : dalam pada gua dengar lagu Taylor Swift,gua cuba-cuba try nak sing-along lagu dari brader-brader ni.Lagi-lagi time dia tengah nyanyi stail ala-ala rapping.



Lu orang ni gua rasa mcam dah takde benda lain nak tulis dalam lirik.Dadah,dadah,dadah.Tapi takpe,gua suka.It's still sex,drug and rock n roll(walaupun band lu orang band pop rock).

No comments: