Monday, December 7, 2009

Satu perkataan satu hari

Hari ni gua terpikir pasal satu perkataan.Perkataan ni selalu gua pakai.Gua rasa pun lu orang selalu pakai gak.Lu tau apa perkataan dia....

GILA BABI

Jadi dengan keadaan gua yang takde kerja ni,gua pergi meng-google-kan perkataan ni kat...mana lagi kalau bukan google!!Bingai!!

Lu tau apa gua jumpe....


Lepas tu gua jumpe ni...


Yang paling tak boleh handle,yang ni...



"Amacam??Ensem tak gua??" kata Mr.HANSHEM GILA BABI.

Amaran : Gambar-gambar ini akan lu jumpa bila lu guna google search image sahaja.Titik.

p/s : Gua dah cakap dengan Dewi Cinta yang gua kena ada teman bukannya teman tapi mesra.Dewi Cinta dengan selamba cakap,"Cari la sendiri,buat apa lu nak bagitau kat gua plak".Hati Kecil gua bersahut girang dengan mengatakan "Hooraayyyy".Perjalanan kisah adventure gua masih diteruskan.Mungkin gua akan bertemu yang lagi baik dari Dewi Cinta,mungkin.Bersambung....

No comments: