Wednesday, September 23, 2009

Posting Raya


Rileks,dude.

Raya dah raya.Ketupat dah makan.Rendang,ayam masak kicap,ayam masak merah segala macam makanan dah di makan.Puas berjalan rumah sedara mara.Duit raya?Aku mana ada dapat duit raya lagi,gila!!!Aku yang kena hulur kat sedara mara.Pokai la nampaknya bulan ni.Tapi tak pe.Tu kan sedekah namanya.

Raya tahun ni ok,rilek habis,santai.Tu yang paling penting sebenarnya.Penat tu memang penat.Setahun sekali je.Tu pun tak kan nak berkira sangat.Raya orang bujang la katakan.Koboi habis.Titik.

Habis je puasa aku dah pasang azam untuk 2010.Aku dapat rasakan semua benda sekarang ni bergerak sangat laju.Masa,jangan cakaplah.It's not a fight against anybody's,it's a fight against time.Titik.

Raya,jumpa sedara mara semua dah besar-besar.Satu je yang terfikir kat kepala bebal aku ni,cepat betul kita dimamah usia.

Habis.

No comments: