Friday, September 18, 2009

Posting Pra-Raya Chapter 2

Puasa tinggal lagi barapa hari je.Persiapan raya tahun ni memang agak koboi.Apa yang dapat.Malas nak pikir-pikir pasal benda-benda ni sangat.Lagi satu,masa pun tidak terlalu mengizinkan.Mungkin malam ni aku start TOUR satu jb untuk cari barang-barang raya.Lu orang dah beli barang-barang raya belum??

Sekarang ni memang aku kesuntukan masa.Banyak benda nak kena buat,macam esok dah tak de.Tapi tu semua bisa di atur.Aku memang target tahun 2009 ni tahun yang rilek-rilek.Rilek-rilek pun,tapi plan mesti kena standby.

Aku rasa tahun 2010 akan menjadi tahun yang paling sibuk dalam sejarah hidup aku.Banyak plan untuk tahun 2010.Tapi kenapa 2010??(Dah aku punye plan banyak start tahun 2010.Nak buat macam mana)


p/s: Kad raya pertama yang aku buat sendiri.Lu orang ada ke buat kad raya sendiri macam aku buat ni??

1 comment:

mOcHsTa said...

kad raye yg kelihatan begitu nakal lg ganas disitu..... satu usaha membuat kad raye yg agak menarik....



lalalalalala~