Thursday, September 17, 2009

Posting Pra-Raya

Semua orang dah berada dalam mood raya tapi mood raya aku dah hilang separuh.Masih ada mood.Tapi mungkin tidak seperti orang lain,raya kali ni biasa-biasa je kot.Separuh mood aku dah hilang atas sebab-sebab yang tertentu dan kalau aku pikir-pikir sangat,boleh tercetus satu perang yang amat dahsyat,aku kira.Yang penting aku bukan PERIOD!!!Aku lelaki dude,SUMPAH!!!Kalau lu orang tak percaya nak check pun boleh pe...Aku tak kisah.


Macam mana pun,aku nak ucapkan Selamat Hari Raya pada sape-sape yang singgah kat blog aku ni.Tak kiralah aku-kenal-dia ke,dia-kenal-aku ke,aku-tak-kenal-dia-dan-dia-tak-kenal-aku ke,selamat menyambut hari lebaran untuk lu orang semua.Koma.

Memandangkan ekonomi aku masih goyang dengan bacaan 5.1 skala ritcher,tak dapat la nak beraya sakan.Tapi tak pe.Ni semua ujian dari Tuhan.Aku kena buat rilek-rilek jugak walaupun minda tengah berkecamuk tahap dewa ni.Aku ingat kalau percentage mood nak beraya jatuh ke tahap bawah 35 percent,raya ketiga lincah masuk kerja.Titik.

No comments: