Sunday, September 13, 2009

Banyak benda nak kena settle ni...

Bangun pagi hari ni,aku terus teringat satu ayat.

"So many to do with so little time".

Masa dah tak banyak lagi dude.Apa saja peluang yang ada depan mata,aku sambar.Dah malas nak pikir detail.Janji benda tu baik dan mendatangkan faedah,aku sambar.Sebab sekarang ni masa untuk take action.Zaman main-main dah lama habis.

Tapi jangan terlalu serius,dude.Bak kata orang...

They say that:
life is just a dream
not to be taken seriously
That is why I try not to be
too serious about everything....

Betul dude.Kalau semua benda lu orang nak ambil serius,tak fun-lah hidup ni.Humor tu penting untuk menceriakan suasana.Walaupun kadang-kadang lu orang memang takde langsung sense of humor,tak pe.Senyum pun dah cukup pe.Senyum tu kan sedekah.Tu bukan aku cakap dude.Nabi kita yang cakap.

Masa dah tak banyak,dude.

Aku kena teruskan kehidupan aku.Lu orang dengan lu orang punya hidup.Ada orang cakap life sucks.Tapi aku tak salahkan diorang yang cakap macam tu dan aku tak membetulkan diorang.Bagi aku kekorupan sistem yang membuatkan life ni jadi sucks.Tapi tu tak berapa penting sebenarnya.

Janji,

Terus Rock n Roll.

No comments: