Monday, August 17, 2009

Search dan Di Awan Biru..



Entri ni aku tujukan khas untuk brader-brader Search...

Perbualan dengan seorang brader ni yang aku syak mesti rockers jugak...perbualan kami banyak mengisahkan mengenai konsert Search "Di Awan Biru"...brader ni ternyata kecewa bila konsert "Di Awan Biru" di Sarawak dibatalkan...aku??kecewa sebab tak dapat tengok diorang kat JB...masa tu aku tengah exam...nak buat macam mana...

Tapi rata-rata kipas-susah-mati Search mesti kecewa dengan konsert terakhir mereka yang berlangsung kat Kuala Lumpur...aku dah banyak baca review...MENGHAMPAKAN!!!

Untuk brader-brader Search - kalau lu orang betul-betul otai dan ada keberanian,buat konsert last kopek...yang ni kalau lu orang nak cakap last kopek pun aku tak kesah..janji mesti gempak punya..kalau tak,aku akan jerit...PULANGKAN DUIT KAMI!!!

No comments: