Tuesday, August 25, 2009

Aku masih di sini....



Kehidupan masih sama...tiada beza,kecuali bulan puasa kita tidak di benarkan makan di siang hari...masa untuk berehat...merehatkan perut,otot-otot perut dan semua yang bersangkut paut dengannya...

Flashback,

Aku mengajak si Arye lepak..dia suroh tunggu...aku tunggu...dalam 5 minit aku text Arye ni...

"Kat mane?" sms aku.

"Kat rumah member...jap ea.." balas dia.

Aku dah macam malas nak tunggu..aku pekena baring depan tv...tengok tv3..cerita "Fight Back To School 3"...Stephen Chow tu...aku khayal...

Tengah aku syok layan cerita abang Stephen Chow ni,tiba-tiba budak Arye ni call...aku jawab...bla..bla..bla(perbualan yang memang tak penting pun)...sebenarnya Arye ni call sebab tak dapat nak lepak(aku dah agak dah dari awal,cilakak..)...tapi takpe...abang Stephen Chow ni ade...aku tengok cerita ni sampai habis walaupun aku rasa aku dah tengok cerita ni banyak kali...Titik.

Lepas berbuka hari ni,

Aku ingat nak pergi umah Isam...dia cakap ada projek baik punya malam ni...

"Projek baik mana boleh buat siang-siang..."terang Isam.

"Ok...lepas buka,aku terus gerak pergi sane..."balas aku.

Lu tunggu Isam...lepas buka nanti...aku orang first ketuk pintu rumah lu...aku ingat lepas kasi gegar rumah Isam,aku ingat nak ajak Arye ni lepak...

p/s: lu orang try bukak link ni... Jangan bukak kalau lu orang puasa hari ni...

No comments: