Saturday, August 15, 2009

Aku tengok gambar ni,teringat...



Klasik gile gambar ni...dah macam panglima zaman Kesultanan Melayu Melaka...okay2...serius ni...

Gambar yang di ambil sebelum xpdc mencari dan menyelamat seekor ikan paus pembunuh di Gunung Dato'...xpdc yang disertai oleh pesakit-pesakit dari Unit Integrasi Tahanan Mental, Segamat...

Aku rasa diorang ni betul2 punya sakit...ada ke nak cari ikan paus pembunuh kat Gunung Dato'...kepala hotak hang!!!

Kenapa aku ikut??aku sebenarnya nak menikmati panorama dari puncak gunung...yang lain aku tak kesah...titt..

2 comments:

BadekGonzalez said...

eceh..
lu pon org sakit mental r..
koya normal plak..
hahha

Ian Mchaikal said...

tapi aku dah lulus ujian kesihatan...
tu yang diorang bagi aku blah dari sanan...
macam korang,lepas korang amek special exam korang boleh jadi cikgu kat sane...