Friday, August 28, 2009

Puasa aku masih full lagi

Malam tadi lepas balik dari kerja,aku terus bukak laptop.

Laptop dah dekat sebulan tak siap-siap format.

Sejak kebelakangan ni aku agak sibuk,dude...betul!!!

Tak pe...tak payah format dulu...aku ingat hujung minggu ni baru aku format laptop tu.

Sebab aku nak dengar lagu.


Lagu yang aku bukak malam tadi:

1) Bonjovi - Living On A Prayer
2) Guns n' Roses - Paradise City
3) Iron Maiden - The Trooper
4) Joan Jett - I Love Rock n Roll
5) Led Zeppelin - Immigrant Song
6) Mr Big - Wild World
7) Rolling Stones - Paint It Black

Lagu ni terus dan terus di mainkan.Aku dengar...tertidur...bangun untuk sahur...dan tidur semula dengan lagu-lagu ni.Tidur aku ditemani dengan bunyi-bunyian daripada rockers-rockers yang tidak akan di lupakan.

Terima kasih,Rock n Roll.

No comments: