Monday, August 3, 2009

13 angka berhantu...kepala hotak kau!!!

"Jika anda melancong ke Amerika Syarikat atau Kanada, mungkin anda akan berasa pelik kerana salah satu nombor pada butang lif bangunan seolah-olah hilang.

Nombor 10,11 dan 12 ada tetapi kemudian terus melompat ke angka 14. Ke mana menghilangnya nombor tingkat 13.

Menurut laman sesawang National Geographic, angka 13 dipercayai membawa sial, disumpah dan berhantu. Malah ia akan membawa malang atau maut kepada mereka yang menggunakannya."


ni adalah petikan dari Kosmo yang bertarikh 2 Ogos 2009...aku malas nak cerita pasal benda ni...kalau korang nak percaya...terserah...aku tak campur...masing-masing ada kepercayaan masing-masing...tu kita tak boleh kacau...

Tapi yang aku pelik,diorang ni dah tak de modal lain ke nak tulis dalam paper...tulis la cerita pasal kejayaan rakyat Malaysia ke...ni tak...balik-balik cerita pasal artis cerai-berai...artis buat pembedahan...tu yang kadang-kadang aku malas nak baca paper...Sucks!!!

p/s : nasihat aku kepada peminat-peminat majalah hiburan...baik korang beli paper dari beli majalah hiburan...macam-macam ada...

No comments: