Wednesday, October 21, 2009

Dance, Peter...Dance

Aku nak bercuti tapi masih tak tau nak pergi mana.Padahal besok dah start cuti.Adoyai..Aku cuma nak luangkan masa untuk diri sendiri dan dalam kepala hotak aku yang serabut ni cuma pikir,"pergi saja ke mana-mana kamu mahu pergi".

What the HELL!!

Bila di pikir-pikir balik,"ok jugak ni".

Maka,bermulalah kisah pengembaraan yang penuh dengan kegembiraan,mungkin. Siapa tahu.Hanya Tuhan saja yang tahu semua itu.Dan kaki,bawa aku kemana saja yang kau hendak pergi.Aku akan ikut segala kemahuan kau kali ni.


Mungkinkah aku akan sampai di sini?Siapa tahu...


atau berjalan seperti perempuan itu...


atau mungkin duduk di tempat lelaki itu...MUNGKIN.

p/s : Aku saje tak nak ajak Dewi Cinta pergi bercuti.Sebab hari tu aku dah bawak Dewi Cinta jalan-jalan.Pergi meronda-ronda.Sambil menikmati keindahan alam semula jadi.

No comments: