Monday, October 19, 2009

BENCI....

List BENCI aku untuk entri kali ni...

1) Aku dah mula BENCI pada benda di sekeliling aku.

2) Aku BENCI pada orang yang cakap-tak-serupa-bikin.

3) Aku BENCI pada orang yang tak percaya pada aku.

4) Aku BENCI pada orang yang tanya soalan tapi aku rasa soalan tu dia boleh jawab sendiri.

5) Aku BENCI bila orang berbual pasal nak beli kereta(memang,sebab gua tak mampu nak beli kereta).

6) Aku BENCI bila orang mula mendesak untuk lakukan sesuatu.

7) Aku BENCI pada dunia yang kejam.

8) Ak BENCI pada diri sendiri.

9) Aku BENCI pada hidup ini - Life Sucks!!

10) Aku BENCI segala-galanya.

[Titik]



Dewi Cinta cakap,perempuan dalam band ni adalah ikon "Wanita Rebel" masa kini. Tapi aku cakap band ni hanyalah band pop. Dewi Cinta balas balik,"ingat band main pop,lagu catchy-catchy sket tak rebel ke?".

Aku hanya mampu senyum di sebalik kata-kata Dewi Cinta.

3 comments:

[Muhamad Haslam] said...

hayley williams!
minah ni fav aku dowh

Ian Mchaikal said...

a'ah...
dia memang lawa...
cun gila babi dowh..

..PeaRL'z.. said...

Kemainnn lg ko nyer benci tuh..
huhuhuuhuuu..