Friday, February 11, 2011

What a f**ked-up day...

Gua bangun tidur hari ni,terus ada call masuk.Gua ingat dari customer baru yang nak apply loan,rupanya dari agent gua.Dia call gua,dia bagitau gua yang salah sorang customer gua ada masalah sikit. Dia suroh gua amek slip gaji yang baru.Dalam hati gua, baru bangun dah ada berita yang kurang baik.

Gua rilek,kena rokok 2 batang,cari tune nak pergi mandi.Gua siap-siap,cari kedai top-up,kasi top-up henset gua RM 3.Maklumlah,agent sengkek memang tak pakai bill punya.Lepas tu gua call balik gua punya customer,gua bagitau loan dia yang approved.

Gua ingatkan dia nak teruskan.Dia boleh cakap dia nak cancel loan tu. Macam nak gugur jantung gua bila dengar dia cakap nak cancel.Punya lah lama tunggu kes ni nak approved. Gua rasa dekat 2 bulan gua tunggu kes ni. Tapi nak buat macam mana,customer always right. Gua dah tak tahu nak buat apa dah. Dengan kes gua ada lagi satu yang reject. Memang teruk la nampaknya.

Tapi nak buat macam mana,inilah dinamakan sandiwara dunia...

No comments: