Friday, February 4, 2011

Fernando Torres pindah Chelsea,tak semestinya Chelsea power gile...

Flashback,hari Selasa lepas.

Ada sorang kutu call,"jom ar turun,layan kan gua.Kita jadi orang muda hari ni.""Lu tunggu kejap,gua nak pergi collect document kat client gua dulu.Dalam 15 minit gua sampai."bagitau gua.

Setel semua kerja gua,gua terus jumpa kutu ni.Mula-mula dia nak ajak gua tengok wayang cerita The Rite.Memandangkan cerita ni takde kat wayang hari tu,gua dan kutu ni amek keputusan untuk lepak-lepak sambil pekena Espresso.



Rupanya cerita ni belum keluar lagi da...

Sambung balik cerita,tengah gua syok layan kopi,gua terdengar satu lagu.Tapi lagu ni gua hanya dengar dalam versi rock.Gua tak pernah dengar dalam versi yang agak santai.Lagu apa?Lu klik lagu kat bawah ni.



Gua pernah dengar versi dari kugiran NOFX.Ni first time gua dengar versi rilek-rilek-santai.Tapi lagu ni memang rilek.Jadi,layan je lagu ni.

Peace.

No comments: