Saturday, January 1, 2011

Happy New Year 2011,new year again...

Selalunya,bila masuk tahun baru,gua rasa semua orang ada azam baru.Biasalah,malam tahun baru,keluar dengan awek atau kawan-kawan.Pergi dataran,lepak sambil cuci-cuci mata sambil tunggu artis nersilih ganti mengambil tempat untuk perform,tepat pukul 12 malam,countdown dengan mengira dari nombor sepuloh sampai satu,lepas tu tengok percikan bunga api sambil berasa kagum,tapi kepala kena isi penuh sebelum pergi-pergi ke acara sebegini,on-the-way nak balik rumah,bilas lagi dengan beberapa "tegukan kehausan",balik rumah,bangun pagi esoknya tak ingat apa-apa.Azam baru kemana,gua ntah kemana.

Gua bukan tulis entri ni untuk cerita malam merdeka gua pergi mana,gua buat apa,gua minum apa,gua makan apa.Apa yang gua tulis kat atas tu merupakan rutin gua masa tingkatan 3 dan tingkatan 4.Sekarang ni dah takde aktiviti-aktiviti macam tu.Sebelum kalender bertukar tahun tadi,lebih kurang pukul 10.30 malam,gua masih berada di tempat biasa yang gua kunjungi ditemani oleh beberapa kutu dan sekawan asap yang membuatkan gua bersama kutu-kutu tadi berbual sampai nampak gusi.Sambil layan lagu Wings,ok jugak beb new year macam ni.Rare jugak.

Azam gua untuk 2011??

Masa start tukar tahun 2010 pun gua ada post entri pasal azam baru.Klik sini kalau tak pernah baca.

Gua dah malas nak letak azam yang panjang-panjang,azam gua tahun ni gua nak,tahun 2011 ni lagi baik dari tahun sebelum-sebelumnya.Amin.



Kalau untuk pembukaan 2010 lepas,No money,no job,no drug and I'm fucking flat broke...
Sekali lagi,setelah maasuk tahun 2011,No money,have job,have drug,still,I'm fucking flat broke mand always rock n roll!!

No comments: