Saturday, January 22, 2011

Buku Muka


Di sini gua ingin mengumumkan,akaun facebook gua secara rasminya telah di deactivated.Gua rasa dah sampai masa gua stop ber-fesbuk.Nak kata gua ni pengunjung laman sosial tegar,tak jugak.Tapi gua rasa dah sampai masanya gua tutup akaun gua.

Antara alasan gua untuk tutp akaun facebook:

1) Gua bukan selalu online pun,baik gua tutup je akaun facebook gua.

2) Facebook membuatkan gua lalai.

3) Facebook sucks!

4) Owner facebook dah terlalu kaya.

5) Mak gua add gua kat facebook,tu pasal la gua tutup akaun facebook gua.Lu gila apa,kantol la segala modus operandi gua.

Jadi tanpa berlengah,gua kembali membuka akau twitter gua.Gua dah ada twitter lama dah.Cuma gua jarang gunakan.Jadi bagi sapa-sapa yang ada akaun twitter,kasi tau dengan gua.Nanti gua "follow".

No comments: