Tuesday, December 7, 2010

Gua,kerja dan Mega Sale!!



Ni adalah gua.Kenapa gambat ni gelap??Mungkin ini soalan yang terlintas kat fikiran lu orang bila tengok gambar kat atas tu.Bukan pasal gua tak hensem.Bukan.Gua malas nak letak gambar gua yang clear,nanti ramai pulak yang sibuk dok call gua.Gambar kat atas gua blur-kan sebab gua nak bagi tau kat lu orang yang gua semakin hari,semakin....lu orang try sambung,gua tak nak keluarkan statement apa.Nanti lu orang cakap gua perasan pulak.

Koma,

Gua, secara rasminya tidak lagi memegang title Consumer Loan Executive sebab gua malas nak jadi exec.Mahu taknya,peri kerja pakai smart2.Pakai kemeja,kasut kilat.Kalau budak tingkatan 5 tengok konfirm cair punya.Tu belum lagi yang akak-akak tengok.Konfirm kejong.Sekarang ni gua meneruskan kerjaya gua sebagai Personal Loan Agent.Sedap sikit nama dia.Ala-ala macam government's agent,tak pun secret agent.Memang stailo.Tu yang gua suka.

Titik.



Bulan ni merupakan bulan dimana rakyat Malaysia berbelanja macam kena sampuk dek jin afrait.Berbelanja tak ingat dunia.Masa ni jugalah,ramai yang ambil kesempatan.Maklumlah,nak untung lebih.Gua ingat,kalau ada duit lebih,gua nak buat passport,lepas tu gua nak ke Singapore untuk ber-shopping.Gua nak shopping macam kene sampuk jin paling ganas dalam ahli keluarga jin.Tu pun kalau ada duit la...Kalau takde,nak buat macam mana...Kahkahkah...

p/s: bagi sesiapa yang tersesat kat dalam blog gua,kerana masih mencari pekerjaan.Gua ada tips sikit.Klik sini.

No comments: