Friday, September 17, 2010

Gua dan Angelina Jolie

Kalau nak dibandingkan movie Angelina Jolie,antara Salt dengan GIA,kompem gua undi GIA.Bagi gua,GIA adalah antara movie teragung bagi Angelina Jolie.Penghayatan dia memanh power.Maklumlah dalam cerita tu bini Brad Pitt ni jadi mat gian.Memang syok la.

Tapi gua bukan nak ulas pasal GIA,cuma gua nak cerita pasal journey gua untuk menghabiskan SALT.Nak habiskan tengok movie pun jadi journey.Tak pernah dalam hidup gua,nak tengok satu movie sampai 3 hari baru habis.Lu orang tak pelik ke...

Mana taknya,hari first gua tengok movie ni,gua tertidur.Hari kedua pun sama.Hari ketiga pun masih sama.Kali keempat gua tengok,baru habis.Bagi gua movie ni adalah average.Mungkin disebabkan sebelum gua tengok movie ni,gua tengok The A Team.Lagi syok.Lagi taktikal.

"...the Russian spy name is Salt.Evelyn Salt."

"My name is Evelyn Salt"

"then,you're Russian spy..."

No comments: