Monday, November 23, 2009

Semua buat hal sendiri...

Dekat seminggu rupanya gua tak update blog.Bukan pasal gua sibuk ke apa.Cuma kepala gua macam malas nak pikir.Malas nak pikir apa yang nak tulis kat blog ni.Sudahnya,seminggu lebih blog ni terabai.Tapi takpe.Gua sudah kembali atau cakap orang jawe,I'm back.

Takde banyak benda yang gua buat dalam seminggu ni.Perkara rutin.Itu semestinya.Malam minggu aritu,gua didatangi oleh pesakit-pesakit dari Unit Integrasi Tahanan Mental untuk membawa mereka pergi mancing.Gua pun ikut sekali.Lokasi mancing,Kg Pasir Putih,Pasir Gudang,Johor.

Kalau tak salah gua,ni kali kedua diorang datang sini.Kali pertama,memang menghampakan.Kali ni,nasib baik ada jugak ikan yang naik.Sebab gua bawak diorang mancing kat kelong.Sebenarnya gua ikut diorang pun bukannya nak mancing sangat.Cuma nak tenangkan kepala otak gua yang gua rase berselirat macam kabel elektrik yang tak di atur dengan kemas.

Otak gua sekarang pun dah tak serabut.Tu yang gua boleh update blog.Sesi memancing start pukul 2 pagi sampai lepas Subuh.Bagi gua,ni trip mancing yang biasa-biasa je,sebab ikan pun takde lah banyak sangat dan takde lah besau-besau.Janji mancing.

p/s : Gua pun dah lama tak berbual dengan Dewi Cinta sebab gua rasa malas nak cakap dengan dia.Gua ingat minggu ni gua tak nak pikir apa-apa.Gua tak nak pikir pasal hidup,gua tak nak pikir pasal masa depan gua,gua tak nak pikir pasal Dewi Cinta dan gua tak nak pikir tentang segala-galanya.

No comments: