Sunday, June 7, 2009

Sememangnya rocknroll!!

Kedengaran ringtone aku berbunyi...

I saw him dancin' there by the record machine
I knew he must 'a been about seventeen
The beat was going strong
Playin' my favorite song
An' I could tell it wouldn't be long
Till he was with me, yeah me
An' I could tell it wouldn't be long
Till he was with me, yeah me singin'

Lirik lagu: I love rocknroll - Joan Jett

Yeah dude...i love rocknroll..sememangnya rocknroll!!

Aku angkat..

"Helo top,aku kat kedai makan sebelah snooker ni...datang ar..."kata lan seperti megajak-ngajak ayam...

"Apa projek?"balas ku ringkas.

"Tak de..saje..lepak-lepak..."terang si mat.

"Tunggu..jap lagi aku datang."balasku sepantas kilat.

Sampai disana,aku terus meng-oder teh panas...untuk mengeteh aku lagi suka air panas..nak tau kenapa??tanya diri sendiri...percayalah,dude...

Mereka berbual mengenai alam pekerjaan yang belum di tempuhi lagi...Bermacam-maam jenis pekerjaan tapi aku hanya mendengar je perbualan mereka...macam siot je diorang ni...

"pergh,tak rock langsung la diorang ni..."dalam hati aku.

Lepas tu perbualan beralih kepada movie yang sedang ditayangkan di wayang...transformers,terminator,dragonball evolution...antara tajuk yang aku ingat..lepas beberapa ketika,mereka bercerita tentang terminator salvation...bla..bla...bla..

"Satu benda je aku nak cakap dengan korang...korang tengok tak terminator yang siri punya..."tanya aku.

"Ade ke?"tanya mereka kepadaku.

"Pergh...korang tak true siak!!"sindir aku kepada 3 teman yang mengeteh bersama aku.

Sebenarnya,aku pun tak pernah tengok terminator yang siri punya..betul,dude..aku cuma tau tajuk je...Terminator: The Sarah Connor Chronicle...terminator salvation pun aku tak tengok lagi,dude...sumpah!!

No comments: