Thursday, May 31, 2012

May in memories


Bulan ni gua rasa banyak perkara yang berlaku dalam hidup gua.Masa awal bulan ari tu, "Chenta" gua telah pergi untuk selama-lamanya. Pergi tanpa mengucapkan apa-apa dan terus berlalu tanpa kata. Tapi pepatah ada kata, "life must goes on...". Jd dalam keberatan hati gua terpaksa teruskan hidup gua tanpa "Chenta".

Kedua, lepas gua di tinggalkan "Chenta", gua telah membawa hati yang lara ni ke sebuah pulau ditemani beberapa orang teman. Gua berada di pulau selam 4 hari 3 malam. Dah duduk kat pulau rasa berat hati bila nak balik. Tapi kena balik jugak, bak kata pepatah, "life must goes on..."

Ketiga, gua telah ditugaskan ke tempat yang baru sebab bos gua kata, "tidak perlu di ratapi pemergia si "Chenta"...gua boleh bagi lu "Chenta" yg baru...". Itu kata bos gua. Bagi gua "Chenta" gua tak ada penggantinya sebab dekat setahun gua dengan dia.

Keempat, krew yang bersama-sama gua akhirnya telah berpecah dan yang tinggal hanyalah beberapa kerat saja. Sebab tu lah bulan ni gua panggil May in memories.

[titik].

Gua bukak yahoo!, gua klik kat satu link. Gua tengok benda ni.



lagi satu,



Itu saja untuk penutup bagi bulan ini.

[titik].

No comments: