Tuesday, April 3, 2012

Marina

Ni bukan gua nak cerita pasal Marina Bay kat Singapore tapi gua nak bagitau yang kat Malaysia ni pun ada nama tempat Marina Bay @ Restoran Marina.

[Koma],

Hujung minggu yang lepas, gua dengan sorang lagi kawan gua pergi ke satu majlis perkahwinan. Diorang buat majlis tu dekat tempat yang di ber nama Marina Bay. Tempat dia memang strategik, tepi laut, angin sepoi-sepoi bahasa. Pendek kata memang layan walaupun cuaca boleh dikatakan agak panas. Disebabkan tempat yang memang strategik,seperti yang gua katakan pada awal tadi,angin yang bertiup memang tak putus. Jadi memang takde masalah dengan pengudaraan.

Gua tak berapa pasti kenapa tempat ni angin tak berhenti bertiup,tapi kata salah sorang kawan gua yang sama-sama hadir kat majlis ni, tempat ni adalah tempat pertemuan air laut dan air sungai bermakna air tawar dan air masin bertemu. Gua memnag malas nak buat research pasal benda ni sebab sekarang ni gua ada banyak benda lain yang perlu di settelkan. Jadi gua dengan hati yang terbuka terima bulat-bulat apa yang kawan gua bagitau.

Lu layan je la gambar-gambar kat bawah ni,




p/s: Gua kalau nak kahwin nanti, kalau boleh tak nak buat majlis. Gua nak akad nikah lepas tu, buat kenduri cukup. Senang kata buat mana yang wajib je..tapi ada ke pempuan zaman sekarang ni yang tak nak bersanding?

No comments: