Friday, April 6, 2012

Kenapa?

2-3 hari ni gua rasa lagu yang paling kerap didengar adalah lagu dari kumpulan The Virgin sebab member gua pasang lagu ni berulang-ulang kali sampai naik bernanah telinga gua dengar. Tapi yang menarik perhatian gua, kenapa nama kumpulan ni The Virgin? Jadi gua pun tanya kat member gua.

"kenapa nama band ni The Virgin?"soal gua.

"kalau tak silap aku ahli band ni ada 2 orang pempuan,sorang tu memang cun gila,sorang lagi macam pengkid..."jawab member gua.

"ok. Kenapa nama band ni The Virgin?"soal gua lagi untuk menghilangkan segala kemusykilan.

"Kalau tak silap aku diorang ni lesbian. Mungkin sebab tu diorang masih virgin kot.Jadi diorang letaklah nama The Virgin."jawab member gua untuk merungkai segala kemusykilan yang berada dalam kepala otak gua yang benak ni.

"Macam tu rupanya..."balas gua.

[titik].

Gua pun bukak youtube dan cari video band ni untuk tengok awek-awek dalam band ni. Lu orang nak tengok? Kalau nak tengok scroll ke bawah lagi.







































Nak tengok lagi?

No comments: