Tuesday, October 19, 2010

Pasca Perjumpaan dengan C.L.W

Hari ni secara official nya gua berjumpa dengan Bos paling besar dalam untuk Sales Team untuk satu Malaysia.Bos gua perempuan,cina,potongan badan,gua rasa dah takda cutting kot badan dia ni.

Singa Betina,gua rasa ni lah gelaran paling sesuai buat Bos gua ni.Garang nak mampos.Meeting start pukul 9 sampai pukul 11 lebih.Kalau buat Sales,takde meeting memang tak sah.Bukan maksud gua hari-hari ada meeting.Sekali-sekala.Tapi tu lah waktu paling malas,nak menghadap muka bos,nak kena bagi target figure.

Lepas meeting Team,kena menghadap Bos gua secara personal plak.Kena sekolah gua cukup-cukup.Gua budak baru la Bos,bagi lah muka sikit.Macam haram.Nasib baik lu Bos gua.



Gambar perempuan kat atas ni bukan gambar Bos gua.Kalau Bos gua cun macam ni,dia nak marah 2-3 jam pun gua tak kesah.Tengok muka dia je terus tenang perasaan gua walaupun tengah kena marah.Tu pun ada "kalau".Realitinya,Bos gua takdelah secantik macam perempuan dalam gambar ni.Tapi cuba lu bayangkan muka minah ni 20-30 tahun akan datang.Rasa-rasa,macam tulah muka Bos besar gua.

p/s:awek dalam gambar ni cun ke??

No comments: