Sunday, March 21, 2010

Changing...

Semua orang berubah....

Dulu gua pernah kenal dengan seorang perempuan ni dan masih kenal sampai sekarang.Dari dia kecil sampai dia besar,dari dia sekolah tadika sampai habis belajar kat universiti,dari bujang sampai dah kahwin.

Gua perhatikan perempuan ni,dalam hati gua terlintas satu benda.Perempuan tetap perempuan.Masa bujang gua tengok perempaun ni kurang marahnya.Bila dah kahwin,sama macam mak dia.Selalu terpekik sana sini.Mungkin itu naluri semulajadi seorang perempuan.Sapa tahu...

Perempuan tetap perempuan.Mereka tidak boleh menjadi pemimpin kerana banyak faktor dan salah satunya,EMOSI.Nak cakap lebih-lebih pasal perempuan pun tak boleh sebab gua bukannya perempuan.

Lastly,Everybody's change...lu kena move on untuk dapatkan apa yang lu nak dalam hidup ni.

No comments: