Thursday, March 12, 2009

huahau...

Jam : 7.01 petang
Tempat : Buai kat depan rumah

Hari baru lepas hujan..Tak banyak yang dapat dilakukan ketika hari hujan selain dari lepak, termenung dan yang selebihnya pandai-pandai korang tambah sendiri..

Cuba untuk menjadi seperti orang lain..tiada dadah dan sebagainya..tapi aku hanyalah aku..aku tak akan menjadi seperti orang lain..aku tetap aku…aku seperti yang kawan-kawan lain kenal..terpulang pada masing-masing nak kata ak macam mana..sebab aku masih macam dulu..

Berjumpa dengan Aunty Mary salah satu aktiviti yang aku lakukan tiap-tiap hari…Cuma hari ni tak sebab dah habis..ada sesetengah panggil usin, ade yang panggil bal, ade yang panggil aunty Mary da sebagainya..bukan tu sebenarnya aku nak cerita..

Sebenarnya tak ada apa pn yang aku nak cerita sangat..saje je menyinggah..sebab dah lame tak update..aku tinggalkan korang dengan satu ayat ni…”some of my finest hours spend at my verandah, smoking hemp and observing as far as my eyes can see” Thomas Jefferson…

No comments: