Tuesday, November 8, 2011

Hari ini...

Gua baru setel dari pemantauan hari ini,dan gua on laptop salah seorang dari office mate gua.Gua tengok kat ade satu video.Gua cuba bukak video tu sambil gua hayati.

Sampai bait lagu yang ni,gua memang tak boleh handle...

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela


Lepas tu ni pulak,

Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati


Tapi part yang ni memang macam cerita dongeng...

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja


Layan video Stacy ni...



Dayak sipemburu Setan Hitam: Lu jangan cuba dekati dia lagi...

No comments: