Tuesday, April 6, 2010

Masih ada...

Benda ni gua nak post 3 hari lepas.Dah 2 hari straight gua lupa nak tulis pasal ni.Hari i baru gua ingat...

Flashback(Jumaat lepas),

Pukul 6 lebih kalau tak silap gua,gua dalam perjalanan untuk pulang ke rumah.Dalam perjalanan motor gua boleh pulak buat hal."Ini kalau bukan carburetor gua buat hal,ni mesti kes gua lupa keluar duit isi minyak",bak kata Nabil pakwenye si Irma.

Tolak punya tolak.Tengah syok gua tolak motor dengan menggunakan sebelah kaki,datang satu brader naik rxz.Mula-mula gua perasan brader ni kat seberang jalan,kat U-turn brader ni pusing,parking motor kat sebelah motor gua,terus tolak juga menggunakan sebelah kaki.

Gua memang respek la sama lu.Lu tolong gua tanpa banyak soalan.Masa brader ni tengah menunda motor gua,dia sempat tanya,"Habis minyak pe?"

"A'ah"jawab gua ringkas.

"Gua tunda sampai traffic light je ea?"tanya brader tu.

"Ok",gua jawab.

Memang gua tak nafi kan pakaian gua pada hari tu memang rock.Seluar koyak rabak.Kalau orang lalu sebelah mesti cakap gua mat pet punye.


Gua rasa seluar gua lagi teruk dari yang minah ni pakai.

Dalam hati gua,"masih ada manusia yang baik kat muka bumi ni".

No comments: