Sunday, November 9, 2008

Apa ni???

Sumpah....bila aku baca balik pos-pos kat blog aku ni...aku pun tak tau blog ni lebih cenderung kepada apa...aku pun tak tau...yang aku tau cuma aku nak menulis je...menulis...dan terus menulis...sebab dengan menulis banyak benda aku dapat keluarkan daripada kepala otak aku yang serabut ni...sentiasa serabut...tu yang kekadang terpaksa kosongkannya dengan m&^@k dan hisap G(*&a...sebab aku lebih suka bila kepala kau ni tak serabut...baru boleh tido dengan tenang...sebab dulu aku ada nak buat zine...tapi atas beberapa faktor,kerja2 pembuatan zine tertangguh...ni adalah percubaan kedua setelah percubaan pertama menemui kegagalan...bagi sesiapa yang pernah membaca zine Jatuh Bangun Sendiri...hahaha...kalau korang nak kutuk pun tak pe...sebab memang sampah gile pun zine tu...aku baca balik zine tu pun aku rasa malu pada diri sendiri..tapi tu merupakan percubaan pertama...dan gagal...hahahaha....aku menulis blog bukan sebab kegagalan zine tu...ni pun sebab nak buat assignment yang diberi markah oleh pensyarah...jadi aku cuma meneruskannya walaupun pensyarah aku dah bagi markah..tapi aku ingin kembali ke arena penulisan zine tetapi aku memerlukan beberapa lagi yang sanggup untuuk menjadi editor bersama...tapi jika anda gagal dalam membuat sesuatu perkara,jangan berputus asa dan teruskan mencuba...

p/s: aku dah beberapa kali gagal dalam exam...hahaha...tapi releks je + aku dapat grad on time...pergh lagi gempak sial....

1 comment:

BadekGonzalez said...

grad on time r tebu!!
lincah!